domingo, 26 de agosto de 2012

PINK SKIRT AND PERFECT ACCESSORY









T-shirt and ring: Bershka  Necklace: Um Pequeno Mimo 
Skirt: local market Boots: Betty London

Como foi o vosso Domingo? Eu fui dar um belo mergulho, soube mesmo bem com este calor. Eu já vos tinha mostrado o colar lindo, que Um Pequeno Mimo me tinha enviada, e como  ia combinar. Aqui está o resultado final. Espero que gostem. Também não se esqueçam de me seguir no LOOKBOOK

How was your Sunday? I was giving a nice swim, well known it with this heat. I had already shown you the gorgeous necklace which Um Pequeno Mimo had sent me, and would like to combine. Here is the final result. I hope you like. Also do not forget to follow me on LOOKBOOK.

600 FOLLOWERS!
THANK YOU VERY MUCH GUYS!
I'M VERY HAPPY


10 comentários:

  1. adoro o coordenado :) fica-te muito bem!! o colar é sem dúvida um mimo!!
    beijinho

    GIVEAWAY até dia 31, aproveita!!

    www.moodfashionlove.ocom

    ResponderEliminar
  2. you look lovely, such a beautifuL outfit! I like how pink your skirt is, soooo girly yet chic with the booties on!

    Tapping from IFB Project Link which I joined too. :)

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...